CAS Consulting

Les consultories empresarials duen a terme diàriament diversos projectes per als seus clients. Per a això, és important l'administració de la informació empresarial, de les estructures i dels procediments sense perdre mai la perspectiva.

CAS Consulting s'ha desenvolupat per complir íntegrament amb les necessitats de la consultoria empresarial. A més, les seves sofisticades funcions engloben a tota l'empresa: a través d'una gestió de projectes d'alt rendiment i de la informació sobre els clients compilada de forma centralitzada, els empleats es veuen assistits en la totalitat del procés operatiu. Així mateix, són eficaços en l'adquisició, les vendes i l'assessorament de manera que la gestió tingui sempre a la vista la informació més important.

  • Fiabilitat: el processament de les dades dels clients és absolutament fiable. Per mitjà dels seus permisos individuals d'accés, cada persona veurà solament el que li correspongui.
  • Competència: la seva base de dades central proporciona la informació amb solament prémer un botó i la fa més valuosa que mai.
  • Mobilitat: els assessors tenen accés a les dades des de qualsevol lloc i obtenen una perspectiva ràpida i fiable.
  • Satisfacció: també els seus empleats quedaran satisfets, ja que estaran ben informats i podran proporcionar les dades ràpidament.
  • Rendiment: a través de funcions sofisticades per a la gestió de projectes. Així ningú perdrà la perspectiva.

Avantatges

  1. Processos senzills i eficients.
  2. Comunicació directa i col·laboració sense fissures dins d'un equip de projectes i en la totalitat de l'empresa.
  3. Gran transparència de la informació a través de l'accés central a les dades.
  4. Processament fiable de les dades sense pèrdues d'informació a través de permisos individuals d'accés també amb equips de projectes canviants.
  5. Consultors totalment informats a qualsevol moment i també de forma mòbil a través de l'accés mòbil a les dades.
  6. Empleats motivats i clients satisfets i fidels.
  7. Planificació, control i optimització eficient de projectes.
  8. Èxit empresarial durador.

Funcions

 

♦ Registres de clients per a una perspectiva de 360°
♦ Gestió intel·ligent de les adrecis
♦ Oportunitats de venda per a una major eficàcia
♦ Planificació i control de projectes
♦ Supervisió de projectes
♦ Gestió de dates i cites
♦ Planificació eficaç de recursos
♦ Panells de control de gestió per a una major transparència
♦ Col·laboració interdepartamental
♦ Màrqueting objectiu
♦ Documentació de projectes central i segura
♦ Informació constant a través de l'accés móvi

Cide Xarxes i Telecomunicacions S.L.

C/HORTA, 13
43470 - LA SELVA DEL CAMP
TARRAGONA - SPAIN
TELF : 977 845 707
CIDE@CIDE.CAT