CAS IT Services

La comercialització comprensible dels productes i serveis informàtics més complexos i l'assessorament dels clients des de la implementació fins a l'última versió: aquesta és la clau de l'èxit per a les empreses informàtiques.

La solució especialitzada CAS IT Services és una solució de CRM dissenyada a la mesura de les necessitats de les empreses informàtiques. D'aquesta manera, vas agafar als proveïdors informàtics i als fabricants de programari de manera interdepartamental en les adquisicions, l'assessorament de clients i la planificació de projectes des de l'assistència al client fins a la comercialització del programari. La base la conforma CAS genesisWorld, la solució de CRM amb diverses distincions per a la mitja empresa.

  • Fiabilitat: Mantingues el control sobre tots els riscos, fites i pressupostos dels projectes per a una major seguretat.
  • Eficàcia provada: Aplicació satisfactòria en moltes empreses informàtiques. Els resultats parlen per si sols.
  • Sofisticació funcional: Gràcies a Helpdesk, als registres de clients i a moltes funcions intel·ligents que permeten obtenir uns processos eficients. Més intel·ligència per a una major facturació.
  • Orientació cap al servei al client: L'empleat C està informat del referent al client A quan el company B està de vacances. Per a una reacció ràpida.
  • Estalvi de treball: A través de la base de dades de FAQ centralitzada i en línia, poden utilitzar-se fàcilment les experiències recopilades sense necessitat de col·lapsar la línia telefònica d'atenció al client.

Avantatges

Què aporta CAS IT Services?

  1. Processos senzills i eficients.
  2. Comunicació directa i col·laboració sense fissures dins d'un equip de projectes i en la totalitat de l'empresa.
  3. Gran transparència de la informació a través de l'accés central a les dades.
  4. Processament fiable de les dades sense pèrdues d'informació a través de permisos individuals d'accés també amb equips de projectes canviants.
  5. Consultors totalment informats a qualsevol moment i també de forma mòbil a través de l'accés mòbil a les dades.
  6. Empleats motivats i clients satisfets i fidels.
  7. Planificació, control i optimització eficient de projectes.
  8. Èxit empresarial durador.

Funcions

♦ Administració intel·ligent de les adreces
♦ Registres de clients per a una perspectiva de 360°
♦ Oportunitats de venda per a una major eficàcia
♦ Col·laboració interdepartamental
♦ Campanyes eficaces de màrqueting
♦ Planificació i control de projectes
♦ Supervisió de projectes
♦ Panells de control per a una millor visualització dels projectes
♦ Optimització de l'eficiència amb Helpdesk
♦ Base de dades de coneixements i assistència en línia
♦ Dades accessibles en qualsevol lloc de forma mòbil

Cide Xarxes i Telecomunicacions S.L.

C/HORTA, 13
43470 - LA SELVA DEL CAMP
TARRAGONA - SPAIN
TELF : 977 845 707
CIDE@CIDE.CAT