CAS Research

Per a les empreses dedicades a la recerca, una comunicació sense fissures resulta especialment essencial. En aquest sentit, l'emmagatzematge central de les dades i un perfecte intercanvi d'informació permeten l'establiment de relacions profitoses.

La solució especialitzada CAS Research compleix amb els estrictes requisits dels instituts de recerca i assisteix als empleats de manera eficaç a la planificació de projectes, l'adquisició de projectes de recerca i desenvolupament i la gestió d'esdeveniments. CAS Research administra el coneixement global i permet una planificació i control segurs dels projectes. La base la conforma CAS genesisWorld, la solució de CRM amb diverses distincions per a la mitja empresa.

  • Informació completa: tant de forma mòbil com en l'oficina de casa. La perspectiva de 360° sobre els clients, socis i projectes mai es perd.
  • Adquisició senzilla: els projectes de recerca i desenvolupament seran seus en un obrir i tancar d'ulls.
  • Organització adaptada: esdeveniments per a socis, empleats i equips de projectes organitzats a la mesura de les seves necessitats. Per a unes relacions sòlides.
  • Comprensió immediata: les connexions s'entenen fàcilment fins i tot amb els projectes més complexos. Perquè els empleats mantinguin la perspectiva.
  • Rendibilitat: les relacions tecnològiques reportaran beneficis a través de l'intercanvi sense fissures d'informació i coneixements.

Avantatges

Què aporta CAS Research a la teva empresa?

  1. Processos senzills i eficients.
  2. Comunicació directa i col·laboració sense fissures: en l'equip de projectes, en tot l'institut i amb els socis externs.
  3. Planificació, control i optimització eficient de projectes.
  4. Organització d'activitats senzilla i reeixida.
  5. Transparència sobre els coneixements associats al projecte a través de l'accés a les dades i a la base d'informació centrals.
  6. Processament fiable de les dades sense pèrdues d'informació a través de dades d'adreces sensibles a l'usuari i permisos individuals d'accés.
  7. Comunicació eficaç i objectiva per mitjà d'un discurs individual per als socis i el públic.
  8. Control integral dels costos.
  9. Empleats totalment informats tant de forma mòbil com en l'oficina de casa.
  10. Empleats motivats i socis empresarials satisfets i fidels.

Funcions

 

♦ Registres de clients per a una perspectiva de 360°
♦ Gestió intel·ligent de les adrecis
♦ Oportunitats de venda per a una major eficàcia
♦ Planificació i control de projectes
♦ Supervisió de projectes
♦ Gestió de dates i cites
♦ Planificació eficaç de recursos
♦ Panells de control de gestió per a una major transparència
♦ Col·laboració interdepartamental
♦ Màrqueting objectiu
♦ Documentació de projectes central i segura
♦ Informació constant a través de l'accés móvi

Cide Xarxes i Telecomunicacions S.L.

C/HORTA, 13
43470 - LA SELVA DEL CAMP
TARRAGONA - SPAIN
TELF : 977 845 707
CIDE@CIDE.CAT