Amb el programari de CRM CAS genesisWorld, optimitzarà tots els processos relacionats amb els clients.

Funcions del programari de CRM

CAS genesisWorld

Amb el programari de CRM CAS genesisWorld, optimitzarà tots els processos relacionats amb els clients. La solució de CRM més adequada per a la mitjana empresa s'adapta a les seves necessitats individuals i ofereix totes les funcions necessàries per a cada lloc de treball.

Tant en el màrqueting, com en vendes o en el servei d'assistència al client: el programari de CRM li assisteix des del primer contacte amb un client fins al servei postvenda. D'aquesta manera, totes les dades sobre clients, proveïdors i altres socis comercials estan disponibles amb només prémer un botó i els processos empresarials obtenen una assistència professional. Les activitats rutinàries de gran consum de temps són ja cosa del passat; de fet, els seus empleats notaran com la seva labor s'alleugereix.

El programari de CRM s'instal·la ràpidament, és productiu immediatament i pot ampliar-se amb múltiples mòduls. El seu manteniment senzill i l'accés central a les dades beneficia als empleats i fomenta la seva acceptació des del principi.

Tota la empresa

El telèfon sona, possiblement en la central o en la taula de l'empleat de vendes o de l'assistent d'adreça. Ja des del primer to de trucada, podrà veure en la pantalla el nom i l'empresa del seu interlocutor. Amb això, sabrà quan va tenir lloc l'últim contacte amb el client i podrà respondre de manera competent a les preguntes sobre la comanda en curs, per posar un exemple.

Manera de funcionament

El programari de CRM compila totes les dades com una plataforma central. Així mateix, les dades noves s'assignen al client corresponent de manera senzilla: trucades, correus electrònics, dates, cites, projectes, comandes, aniversaris, colors favorits o qualsevol cosa que sigui rellevant. D'aquesta manera, l'empleat pot mantenir actualitzats els registres dels clients de manera completa i cronològica: la pedra angular del seu programari de CRM. Amb aquest programari, no tornarà a perdre informació.

Gestió

En un dia, presa dues decisions rendibles, però no per un simple pressentiment, sinó a partir d'avaluacions actualitzades. Gràcies als informes en temps real i al sistema d'advertiment primerenc, les seves decisions es basaran en pronòstics fundats.

Manera de funcionament

En el control i empresarial i la supervisió, CAS genesisWorld proporciona una valuosa assistència en temps real. El panell de control de CAS genesisWorld mostra les dades processades a partir de la totalitat de les dades actuals i li proporciona informació rellevant per a vostè.

Venda

Fa dos minuts, el seu client ha anomenat a la central amb una pregunta important sobre un gran projecte comú. Vostè està fora de l'oficina, però no és problema, ja que ha pogut veure ràpidament la nota sobre la trucada i pot telefonar directament al client. A més, ja ha planificat l'ajornament de la data directament en el calendari i ha acordat una nova data amb el client.

Manera de funcionament

Com a sistema central per a les vendes, CAS genesisWorld optimitza els seus processos de vendes de manera metòdica. D'aquesta manera, els valors dels clients es registren i optimitzen de manera que pugui realitzar un seguiment immediat i eficaç de les oportunitats de venda. A més, podrà accedir en qualsevol moment de manera mòbil a les dades de CRM independentment del lloc en el qual es trobi. El programari assumeix per vostè les activitats rutinàries perquè pugui concentrar-se en els seus clients i persones d'interès.

Màrqueting

Rep un correu electrònic d'un client que sol·licita una comanda. Aquesta és la millor reacció possible a les seves activitats de màrqueting, que podrà dissenyar de manera transparent amb el seu programari de CRM des de la fase de planificació a l'avaluació final. Des de les primeres frases dels seus correus electrònics fins a l'elaboració de cuidats correus impresos i les accions telefòniques de seguiment: amb CAS genesisWorld, el màrqueting aconsegueix els seus objectius.

Manera de funcionament

Necessitat descoberta, necessitat coberta: amb CAS genesisWorld, podrà determinar els seus grups objectius específics a partir de la base de dades central per a dirigir-se a ells individualment. El sistema de CRM sap per què producte s'ha interessat un contacte o quan es compleix el primer aniversari d'un client. D'aquesta manera, podrà registrar directament les reaccions per a avaluar-les de manera eficaç després de la finalització de cada campanya. Amb aquesta informació, les seves campanyes de màrqueting donaran sempre en el clau.

Gestió de projectes

Dijous, 15.30 h. Està en una conferència telefònica amb els participants d'un projecte a l'estranger. Com a responsable del projecte, no és cap problema per a vostè, ja que pot acordar les noves dates o cites segons les diferents zones horàries. Així mateix, els participants en el projecte reben les modificacions realitzades en la planificació en temps real. A les 17.30 h envia els resultats de la conferència telefònica a les llistes de distribució. El perfecte exemple d'una gestió eficaç del temps i del treball.

Manera de funcionament

Tant per a projectes grans amb participants externs, com per a tasques petites dins del propi departament, amb el programari de CRM adequat controlarà el projecte sense esforç. Tasques i objectius, recursos i pressupostos, riscos i fites: en aquest programari, es representen de forma transparent des de la A a la Z i s'administren de manera flexible. Amb CAS genesisWorld, realitzarà els seus projectes perfectament segons el pla.

Servei d'assistència al client

Un client alterat es posa en contacte amb vostè. La mercaderia es va enviar puntualment, però la seva qualitat no respon a les seves expectatives. A més, mentre refereix la seva queixa, el client disminueix la quantitat de mercaderia per a la pròxima comanda.

Amb un programari de CRM, sabrà sempre com tornar a guanyar-se la confiança del client. Vostè modifica la comanda i, gràcies a la seva bona reacció, el client tornarà a canviar en poc temps la seva comanda a la quantitat original. Per a vostè, aquest procediment suposa un simple clic que li permet aconseguir una perfecta gestió de clients.

Manera de funcionament

Un tractament professional de les reclamacions és tan important com el desenvolupament eficient de les comandes. CAS genesisWorld exerceix aquí el seu major avantatge: les dades i la informació centralitzada. Tan aviat com registri la reclamació d'un client en el programari de CRM, el sistema avisa als empleats que hagin estat en contacte amb el client. Així mateix, a més de les reclamacions, el programari de CRM arxiva els casos d'assistència al client i de manteniment que estiguin en curs o hagin finalitzat per a la seva integració en la base de dades de FAQ per a un ús posterior. En aquest procés, una assistència competent al client en qualsevol situació és l'objectiu principal.

Flexibilitat per a usuaris i administradors

En el conjunt d'adreces, necessita un registre addicional "Facturació" per a poder visualitzar el desenvolupament de la facturació d'un client amb un sol clic. No obstant això, aquest registre només pot ser visible per a l'equip de gestió i el de vendes. Per contra, l'equip de màrqueting necessita un camp "Activitat de màrqueting" que permeti una avaluació senzilla de les campanyes a través de paràmetres de camps predeterminats. Massa per al seu programari de CRM?

Manera de funcionament

No, ja que, amb CAS genesisWorld, pot representar els seus processos de treball i estructures individuals. Ajust el seu programari de CRM segons les seves necessitats i no al contrari. Per a això, CAS genesisWorld ofereix funcions completes per a administradors.

Necessites més informació?