Les solucions de ICG s'adapten als necessitats més exigents en maquinari i programari d'hostaleria, tant a nivell de gestió d'un punt de venda com de cadenes de punts de venda, siguin propis o ben franquiciats.

Punts de venda

Restaurants

Oferim les millors solucions ampliables i adaptades a cada tipus i grandària de negoci independentment de si administra un establiment o cent d'ells. Les nostres solucions TPV són el resultat de l'experiència i un gran coneixement per a oferir un producte senzill, de fàcil ús, però que cobreix totes les necessitats del teu negoci (restaurants amb taules, pizzeries, fastfood, pubs, discoteques ...) Posem a la teva disposició solucions globals per a gestionar establiments en diferents països en diferents idiomes, monedes i sistemes impositius.

FrontRest

El Programari Punt de Venda FrontRest és una eina de treball molt intuïtiva i fàcil d'usar. La seva utilització, gràcies a la interacció visual amb l'usuari, no requereix de formació ni de coneixements informàtics. Totes les funcions de venda, control i estadística estan dissenyades per a pantalles tàctils: “El que veu en pantalla el cambrer, és el que obté”, evitant així costosos processos d'aprenentatge per a l'usuari.

FrontRest contempla totes les necessitats de restaurant, pizzeria o braseria, i està considerat com el programari per a Restaurants més complet i alhora més intuïtiu del mercat en nombrosos països d'Europa, Amèrica i Oceania.

Principals avantatges:

  • Fàcil d'utilitzar: Gràcies al seu disseny visual i tàctil no requereix a penes formació.
  • Fiable: Les dades sempre estan protegits, en moments de màxim treball i en entorns multiusuari.
  • Segura: Els usuaris s'identifiquen per empremta dactilar per a accedir a les seves funcions i permisos. Auditoria de totes les accions dels empleats.
  • Precisa: Garanteix el control d'efectiu, simplifica el quadri de caixa i evita possibles furts.
  • Escalable: S'adapta a la dimensió del client, des d'un petit local fins a una cadena amb centenars d'establiments.
  • Rendible: Aconsegueix major rotació de vendes i ajuda a reduir els minvaments de producte i els costos de personal.
  • Personalitzable: Afegeixi funcionalitats específiques en diferents punts del programa.

TeleComanda:
Per a la presa de comandes des de les taules. Programari ideal per a establiments amb taules, terrasses i salons.

  • Presa de comandes en menor temps.
  • Redueix els temps de servei.
  • S'eviten errors.
  • Tot el que es demana es cobra.
  • Augmenta les vendes.
  • Incrementa la rotació de taules.
  • Venda enllaçada amb PinPad sense fil. El client pot pagar amb targeta en la mateixa taula.

Comunicacions Central-Establiments
Gestioni establiments d'hostaleria tant propis com franquiciats amb eficàcia i accés instantani a tota la informació de l'empresa en temps real.

  • Vendes en temps real: Recull les vendes cada segon de tots els establiments d'una cadena.
  • Manteniment Centralitzat: Actualitzi de forma centralitzada articles, escandalls, preus, ofertes i promocions.
  • Control de caixa, finances i comptabilitat.
  • Tancaments de caixa: Recepcioni centralitzadament el tancament de caixa dels establiments de tots els punts de venda.
  • Nous establiments: Fàcil posada en marxa d'un nou establiment des de la central sense necessitat de desplaçar-se.
  • Administració de punts de venda: Gestioni l'inventari d'equips i versions instal·lades en els establiments i planifiqui el desplegament de noves versions.
  • Internacionalització: Gestioni punts de venda en diferents països, amb diferents idiomes, monedes i sistemes impositius.
  • Còpies de seguretat: Fàcil substitució d'un TPV sense pèrdua de dades.
  • Informes personalitzats i anàlisis dels negocis: Per a la presa de decisions en temps real.


HIOPOS Cloud

HIOPOS Rest

Gestiona el teu Restaurant amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i grandària de negoci. Els diferents productes i dispositius HIOPOS cobreixen totes les necessitats del restaurant i ofereixen una solució integrada que millora l'eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Dissenya el teu establiment
La pantalla de taules de HIOPOS et permet d'una forma intuïtiva i senzilla visualitzar tant l'ocupació com l'estat de les taules en el teu restaurant. Pots deixar una venda en espera per taula, cambrer o client, per a poder atendre una altra taula o compte. Gana en agilitat i comoditat gràcies al disseny gràfic de taules. Imprimeix un subtotal, canvia de taula o fracciona el tiquet fàcilment des d'aquesta pantalla amb un sol clic.

Afegeix modificadors als teus articles
Ajuda al cambrer a registrar la comanda proposant-li modificadors personalitzats pre-configurats per a cada producte, com seria per a les carns el tipus de cocció.

Crea formats dels teus productes
Controla el consum i estoc establint una unitat de mesura i dosi als teus articles tant de compra com de venda.

Crea i personalitza els teus menús
Crea i personalitza els menús i evita haver de revisar i canviar de plats periòdicament. Podràs seleccionar quins articles vols i quins dies de la setmana estaran disponibles. Afegeix els articles de la teva base de dades sense necessitat de crear-los de nou i incrementar automàticament el preu dels mateixos amb articles especials o modificadors.

Mantingues els teus clients connectats
En realitzar una venda s'enviarà un tiquet electrònic automàticament a l'email dels teus clients. En aquest tiquet els teus clients podran consultar la compra, opinar sobre la seva experiència en el restaurant, consultar la informació del restaurant, d'igual manera que consultar la seva ubicació connectant-se a Google Maps, enllaçar amb un link les seves xarxes socials i connectar-lo directament amb PortalRest per a realitzar reserves de taules o compres online.


Necessites més informació?